​ Wallix ​ Wallix

شرکت سورنا

​ Wallix

نرم افزار Wallix يك ابزار دقيق جهت مديريت اتصال كاربران به سرورها و منابع سازماني ميباشد و به مديران اين امكان را ميدهد تا اين ارتباطات را مديريت نمايند. با مطمئن شدن از اتصال امن كاربران، ميتوان آنها را بدرستي كنترل نمود و حتي عمليات انجام شده توسط آنها را مانيتور نمود. جديدترين محصول اين كمپاني Wallix Bastion ميباشد كه قبليت هاي Access Management را در پكيج هاي زير ارائه ميدهد:

Bastion Professional: اين پكيج يك راهكار SMB ميباشد كه ديدي جامع برروي دسترسي كاربران مهيا ميكند.
Bastion Enterprise: اين پكيج يك راهكار PAM بوده كه مناسب براي شبكه هاي پيشرفته و ابعاد بزرگ ميباشد.
ويژگي Wallix

با استفاده از اين محصول ميتوان به قابليت هاي زير دست پيدا نمود:

مديريت جلسات: با استفاده از اين محصول ميتوان جلسات سازماني را مديريت و از آنها در برابر حملات سايبري محافظت نمود.
مديريت گذرواژه ها: در بخش Vault در اين محصول، شما ميتوانيد تمامي پسوردها و اطلاعات حساس سازماني را در محيطي امن ذخيره نماييد و حتي براي نرم افزارهايي مانند Excell پسورد تعريف كنيد. همچنين با اين قابليت، مديران ميتوانند سرورها را پس از تعويض پسورد ريستارت كرده و پسوردهاي بيش از پيش ساده را حذف نمايند.
- كنترل دسترسي ها: با اين ويژگي ميتوان اطمينان حاصل كرد كه كاربران تنها به بخش هاي مورد نياز خود وصل شوند و از دسترسي هاي بيهوده جلوگيري به عمل آيد. با استفاده از قابليت PEDM كه مخفف Privilege Elevation and Detection Management است، ميتوان بهينه ترين حالت دسترسي براي هر كاربر را از پيش تعيين كرد تا از تهديدات سايبري از طرف اشخاص نامعلوم جلوگيري شود.
قابليت ايجاد دسترسي ريموت: با استفاده از اين محصول مديريت ميتوانند با استفاده از قابليت HTML5 و برروي مرورگر دسترسي ريموت را فراهم نموده تا ديگر نيازي به پروتكل RDP يا SSH وجود نداشته باشد.
قابليت خودكارسازي: اين محصول قابليت همگام سازي با ابزارهاي ديگر را نيز دارا ميباشد و ميتوان فرآيندهاي مديريت پسورد و كنترل كاربران را بصورت اتوماتيك پياده سازي نمود.
خريد Wallix

مشتريان ميتوانند براي سفارش، خريد و پياده سازي نرم افزار و لايسنس Wallix با كارشناس شركت افزارپرداز هوشمند سورنا در ارتباط باشند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/8/11 ساعت: ۱۵ توسط:sorena-c18 :